10 lipca 2012

Witam.


Nie wiem jaka siła sprowadziła Cię w to miejsce, jednak mam nadzieję, że zatrzymasz się tu na dłużej. Nazywają mnie Nada no Baka, do niedawna - Haraise. Będę Twoim tymczasowym przewodnikiem w tym maleńkim odłamku mojej wyobraźni.
Na początek musisz wiedzieć, że moją życiową pasją jest pisanie. Tworzę w każdej chwili, nawet wtedy, gdy brak mi papieru i długopisu. Kocham papier, swoją drogą. Gdyby istniał taki żywioł, z pewnością byłby mi przypisany.
Twór literacki, który się tu znajduje bezpośrednio związany jest z fanfiction. Niektórzy bohaterowie i miejsca pochodzą z mangi (nie anime!) „Naruto Shippuuden” autorstwa Masahiego Kishimoto. Tekst pisany jest w pierwszej osobie rodzaju męskiego. Mimo to, zapewniam Cię, że jestem dziewczyną. Dziwną, bo dziwną, ale wciąż dziewczyną.
Zapraszam do zapoznania się z Menu. Znajdziesz tam wszystko czego szukasz odnośnie bloga.
Zapewniam, że nie jestem tutaj po to, by komukolwiek ubliżać, ani umniejszać poglądom religijnym. Być może pojawią się tu wątki, które mogą Cię zrazić, jednak wiedz, że znalazły się tutaj tylko po to, by właściwie oddać nastrój wydarzeń.
Grzeczność za grzeczność. Jeśli Ty będziesz miły dla mnie, ja również będę miła dla Ciebie. To samo tyczy się tych negatywnych emocji, których – mam nadzieję – między nami nie będzie. Jestem konfliktowa, jednak bardzo tego w sobie nie lubię.
Jeśli zainteresuje Cię moja twórczość, może poświęciłbyś minutę na ocenienie jej? Oczekuję konstruktywnej krytyki, dzięki której mogłabym uczyć się pisać coraz lepiej. Nie chcę abyś ubliżał przy tym komukolwiek. Ani mnie, ani moim Czytelnikom, ani mojej pracy.
Grafika umieszczana zarówno na blogu, jak i na podstronie, nie jest mojego autorstwa.
Czas na mnie, teraz zostawię Cię samego. Nie ma żadnych przeszkód, byś odszedł stąd bez słowa, jednak pamiętaj, że Twoja obecność tutaj sprawiłaby mi dużo radości.
Jeśli masz do mnie jakieś pytania, zażalenia, gratulacje, wyznania nienawiści, albo po prostu uznałeś mnie za godną Twej uwagi i chcesz porozmawiać, zapraszam do zakładki „O mnie” w Menu. Znajdziesz tam namiary na kilka innych miejsc, gdzie można mnie znaleźć.
Życzę miłego pobytu, lub szerokiej dalszej drogi.